یک خبر خوشحال کننده...
 
ما چند تا...
ما چند تا جمع شدیم تا بگیم ما هم هستیم

بچه ها سلام سلام! خوبين؟ من خيلي شادم!!! آخه تعطيليم!! گيج شديد؟ گيجي نداره كه بابا واضحه...

 

 

هوراااااااااااااااااا!!!

آخ جوووووووووون!!!

حتما الان فكر مي كنيد من خل شدم كه براي تعطيليه تابستون اينقدر ذوق ميكنم؟ نه بابا آخه دوشنبه بايد مي رفتيم مدرسه و اميري معلم رباتيك تكليف يه پك رباتيك داد درست كنيم الان وقت بيشتري داريم و فكر كنين از چهارشنبه پيش تا اين چهارشنبه تعطيله!!! خوب اين ذوق نداره؟؟ ها؟!! شما بگين!

راستي من به پرسا خانوم ياد آوري ميكنم كه ذوق نكنه واسه من ناظر ناظر نكنه من كه هر دفعه ميام گند ميزنم هيچ كاري نميكني حداقل مثل آدم بيا منظم آپ كن واز اين داستانا بزار ديگههه! از همه ي دوستاي عزيزم به خاطر رفتارم(كه خيلي خوب نبود) تو اين چند روز معذرت ميخوام!!! ببخشيدم!!! همتون رو دوس دالم!!

امروز و فردا، يكشنبه و دوشنبه تعطيله!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
24 تير 1389برچسب:, :: 4:24 بعد از ظهر
مريم

درباره وبلاگ


به وبلاگ ما چندتا خوش اومدي ما چندتا نوجوونيم كه جايي بهتر از اينترنت و وبلاگ پيدا نكرديم كه در حيطه ي مورد علاقمون فعاليت كنيم و با نوجوونهاي ديگه و طرز فكراشون آشنا بشيم... فقط يادت نره همه ي پست هارو بخون و براي هركدوم نظرتو بزار تا ما بدونيم چقدر پيشرفت كرديم و يه وقت پس رفت نكنيم جان مادرت گير نده به اين مطلب اول همه واسه اون نظر ميزارن!!! عقده اي شدم!!! منتظر كامنتت هستيم. ماچند تا...
آخرین مطالب


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 9978
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس